Kuidas toimub isikutuvastus?
Kui registreerid oma e-maili aadressi esmakordselt, loome Sulle automaatselt isikliku Bondora kasutajakonto. Seejärel tuleb Sul läbida isikutuvastuseprotsess, et saaksid meilt laenu taotleda. Selle protsessi vältel tuvastame Sinu isiku ja kinnitame Sinu pangakonto ja elukoha andmed.
Kasuta alljärgnevaid isikutuvastusmeetodeid oma konto isikustamiseks:
Tähelepanu: Isikutuvastusmeetodid erinevad riigiti. Täpse info kuvamiseks, palun vaheta vajadusel artikli keel vastama riiki, kussoovid laenu taotleda.
- ID-kaart
- Mobiil-ID
- Smart-ID
- Internetipank (Trustly)
Lihtsalt vali endale sobiv isikutuvastusmeetod ja jälgi ekraanil olevaid juhiseid.
Kui läbid isikutuvastuse oma internetipanga kaudu, salvestame ka Sinu pangakontonumbri ja peale laenulepingu allkirjastamist tasutatakse laenusumma antud kontole. Selle isikutuvastusmeetodi võimaldab Trustly. Protsess on turvaline, kiire ja tasuta ning Sa ei pea eraldi registreeruma. Palume Sul lihtsalt oma internetipanka sisselogida (me ei salvesta Sinu internetipanga sisselogimisandmeid).
Tähelepanu: Sul ei ole võimalik oma isikut tuvastada Trustly kaudu kui:
- Sinu pank pole Trustly toetatud pankade nimekirjas.
- Trustly ei toeta meetodit, mida kasutad internetipanka sisselogimiseks.
- Pangakonto on seotud Sinu krediitkaardiga.
- Pangakontol on kaks või rohkem omanikku.
- Pangakonto kuulub alaealisele.
- Sul pole internetipangateenuseid tellitud.
Bondora näpunäide: Kui Sinu kasutajakonto on tuvastatud, palun hoolitse selle eest, et Sinu andmetesse märgitud e-maili aadress on õige ja vajadusel uuenda oma andmeid. Klienditoega kontakteerumisel tuvastame Sind e-maili aadressi alusel.