Kuidas saan oma kontaktandmeid muuta?
Oma andmete, nagu kontaktinfo, pangakonto, salasõna, keele, jne muutmiseks, tee nii:
- Logi Bondora kontole sisse, klõpsa oma nimel lehe üleval paremas nurgas ja vali Minu konto.
- Seal saad muuta oma nime, telefoninumbrit, pangakonto andmeid, e-posti aadressi ja sisselogimist sotsiaalmeedia kaudu.
- Salvesta muudatused. Mõne minuti möödudes saad muutuste salvestamise kohta kinnituskirja.
Kui telefoninumbri või muu info muutmine ei õnnestu, võta alloleva vormi kaudu ühendust meie klienditoega. Lisa kindlasti mobiiliarve, kus on näha Sinu nimi ja telefoninumber. *Arve ei tohiks olla vanem kui kolm kuud.
Aadressi muutmiseks võta palun alloleva vormi kaudu ühendust meie klienditoega. (Milline aadressiinfo meil Sinu kohta olemas on, saad kontrollida laenulepingult). Palun lisa mõni oma uuele aadressile saadetud arve, kus on näha Sinu nimi ja aadress. Kui Sul ühtegi arvet saata ei ole, võid meile edastada näiteks üürilepingu või kinnisvara ostu tõendava dokumendi.