Mida ma peaksin tegema kui...?
...sain SMS-i, mis ei ole mõeldud minule?
Kui saad Bondoralt SMS-i, kuid Sa oled kindel, et Sa pole meilt laenu võtnud ega Bondora kasutajakontot registreerinud, anna sellest teada viivitamatult meie klienditoele. Olukorra kiireks lahendamiseks palume Sul tõendada, et vastav telefoninumber kuulub just Sinule (nt telefoniarve või teenusleping).
...sain posti teel kirja, mis ei ole mõeldud minule?
Saadame tavapostiga kirju ainult oma klientidele ja aadressidele, mis on seotud Bondora kasutajakontodega. Sellise aadressi on esitanud klient kasutajakonto registreerimise ajal või hiljem aadressi muutes. Kui saad kirja, mis on adresseeritud inimesele, kes vastaval aadressil ei ela, anna sellest teada viivitamatult meie klienditoele. Selleks võid kasutada käesoleva artikli lõpus olevat kontaktvormi.
...sain e-maili, kuid mul ei ole Bondora-kontot?
Kui saad Bondoralt e-kirja ja Sa oled kindel, et see polnud mõeldud Sulle, võta viivitamatult ühendust meie klienditoega. Selleks võid kasutada käesoleva artikli lõpus olevat kontaktvormi.
...pean teise isiku nimel Bondoraga kontakteeruma?
Kui kirjutad meile kellegi teise nimel, teata kliendi ja enda kontaktandmed ning täpsusta saadetud päringu täpne põhjus. Kui Sa oled volitatud klienti puudutavat teavet saama, lisa kindlasti ka vastav dokument (nt volikiri).
Juhime tähelepanu sellele, et Bondora ei avalda kliendi isikuandmeid, laenutaotlusi ega -lepiguid puudutavat teavet ilma loata kolmandatele isikutele. Kui kolmandal isikul on õigus klienti puudutavaid andmeid saada, tuleb esitada meile esmalt vastav tõend või dokument (nt volikiri, kohtumäärus, pärimistunnistus vms).