Kuidas võtta ühendust klienditoega?
Klienditeenindus on avatud tööpäevadel:
10.00-16.00 telefoni teel (+372 609 30 88))
9.00-17.00 e-posti teel: klienditugi@bondora.com
Alates 1.august 2024 me ei teeninda enam kliente kontoris. Palun võtke ühendust e-maili või telefoni teel.
Meie klienditoega saad kontakteeruda all oleva kontaktvormi vahendusel.
Kõige tähtsam asi, mida meeles pidada on, et kirjutad e-maili aadressilt mida sa kasutad sisse logimiseks oma Bondora kasutajakontole. Tuvastame Sind e-maili aadressi alusel.
Kui kirjutad meile e-maili aadressilt, mis ei ole seotud Sinu Bondora kasutajakontoga, ei ole meil võimalik Sinule informatsiooni jagada. Kõigepealt peame veenduma, et tegemist on õige isikuga, et kaitsta Sinu isikuandmeid (link). Selleks palume Sul saata oma isikuttõendava dokumendi koopia, isikukoodi või mõne muu vajaliku tõendi, et Sind tuvastada.
Kui sul puudub juurdepääs e-maili aadressile, mida kasutasid kliendikonto registreerimiseks, palun uuenda oma e-maili aadress. Kui Sinu andmed on õiged, ei ole meil vaja küsida lisaküsimusi ja saame vastata Sinu päringule võimalikult kiiresti.
Hetkel teenindame kliente 7 keeles: inglise, hispaania, soome, eesti, vene, hollandi ja läti.
Telefoninumber: +372 609 3088
Päringu vormistamine
Palun kirjelda probleemi või küsimust võimalikult selgelt. Nii ei pea me küsima täiendavaid küsimusi ning saame alustada kohe Sinu abistamisega.
-
Kui saadad meile dokumendi või pildi, palun veendu, et selle kvaliteet on hea ning see sisaldab kõiki vajalikke andmeid
-
Kui tegemist on tehnilise probleemiga, palun edasta ekraanitõmmis ja veateade
-
Kui kirjutad seoses maksega, palun lisa oma päringule maksekviitung PDF- või pildiformaadis