B Secure+ on Bondora preemium klienditase. See sisaldab nii kõiki B Secure'i võimalusi kui ka mitmeid teisi lisaväärtusi, nagu näiteks:
- Rohkem põhiosamakseta tagasimakseid*
- Automaatsed ennetähtaegsed tagasimaksed
- Eelisjärjekorras klienditugi
- Mugavad automaatsed teavitused
- Võimalus proovida uusi teenuseid enne teisi
- Võimalus võtta terve kuu maksepuhkust
- Võimalus osaleda suurepärastes auhinnaloosides
- Saada maksekaitsekindlustust
B Secure+ teenustaseme kliendina saad teha muudatusi maksegraafikus, mis teeb Bondora kogemuse veelgi paindlikumaks. Nii on lihtsam maksetega järjel püsida ning stressi on vähem.
*B Secure'i teenustaseme klient saab võtta põhiosamaksetest puhkust kuni 12 kuud. B Secure+ klient aga kuni 5 aastat.
Kellest võib saada B Secure+ preemiumtaseme klient?
B Secure+ on mõeldud klientidele, kellel on Bondoras vähemalt üks aktiivne laen. B Secure+ teenuse kasutamiseks pead nõustuma tingimustega. B Secure+ teenustasemega saad liituda vaid mõne nupuvajutusega, kui logid sisse oma Bondora kontosse.
Kui palju B Secure+ maksab?
29,99 € kuus. See sisaldab ka kõiki B Secure'i võimalusi.
Kui oled B Secure+ klient, maksad B Secure+ teenustasu vaid korra kuus, olenemata aktiivsete laenude arvust. Olgu Sul üks või mitu aktiivset laenu, kuus maksad ikka vaid 29,99 €.
Millal pean maksma B Secure+ tasu?
B Secure+ kasutamise eest lisatakse 29,99 € Sinu igakuis(t)ele laenumakse(te)le. Seda maksad ka põhiosamaksepuhkuse ajal. Tasu võetakse Sinu Bondora kontolt automaatselt maha igal kuul aktiivse(te) laenumakse(te)ga samal päeval.
Esimene B Secure+ tasu tuleb maksta koos järgmise laenumaksega olenemata sellest, kas oled midagi muutnud või mitte.
Kontrolli alati, et Sinu Bondora kontol on B Secure+ ning teiste igakuiste maksete ja arvete jaoks piisavalt raha.
Kuidas töötab automaatne ennetähtaegne tagasimakse B Secure+ klienditasemel?
Kui teed suurema ülekande kui kuumakse jaoks vaja, kasutatakse seda automaatselt ennetähtaegse tagasimakse jaoks. Olenevalt summast kasutatakse seda kas osalise või täieliku ennetähtaegse tagasimaksena.
Kui Sul on rohkem kui üks aktiivne laenuleping ja kontol on piisavalt raha ühe laenu täielikuks tasumiseks, makstakse see laen automaatselt ära.
Kui pärast seda jääb veel raha kontole alles, jaotatakse see ühtlaselt teiste Sinu laenu(de) vahel ära.
Loe klienditoe lehelt ka teisi artikleid osaliste või täielike ennetähtaegsete tagasimaksete kohta.
Kuidas saan võtta terve kuu maksepuhkust?
Kui vajad või soovid võtta terve kuu maksepuhkust, kirjuta alloleva tagasisidevormi kaudu meie klienditoele. Klienditugi kontrollib, kas täidad nõutud tingimusi, ja aitab aktiveerida vabastuse laenu tagasimaksetest terveks kuuks.
Palun arvesta, et pead siiski tasuma B Secure+ paketi ja võimalike muude lisateenuste eest.
Kuidas B Secure+ teenust tühistada?
B Secure+ lepingu saad tühistada igal ajal. Selleks võta selle vormi kaudu ühendust meie klienditoega ja tühistame Sinu lepingu esimesel võimalusel. Tähtis! B Secure+ teenuse viimane arve tuleb tasuda järgmise kuumaksega. Kui teenus on tühistatud, saadetakse Sulle selle kohta ka kinnitus. B Secure+ muutub mitteaktiivseks 30 päeva pärast selle tühistamist.
Kuidas töötab maksekaitsekindlustus?
1. Mis on Bondora maksekaitsekindlustus, mis tuleb koos B Secure/ B Secure+ teenusega?
Maksekaitsekindlustus on B Secure / B Secure+ teenuse fuktsioon, mis võib aidata katta Sinu laenumakseid keerulistes elusituatsioonides, näiteks nagu koondamine või õnnetusest tingitud töövõimetus. Kui oled aktiveerinud B Secure / B Secure+ teenuse ja juhtum vastab kindlustustingimustes sätestatud tingimustele, võib Bondora kasutada oma kindlustuskaitset, et ajutiselt katta Sinu laenumakseid.
Oluline: Bondora on sõlminud kindlustuslepingu omaenda finantsriski kindlustamiseks eesmärgiga katta Bondora rahaline kahju olukorras, kus Klient ei täida oma laenulepingust tulenevaid kohustusi kindlustuslepingus sätestatud juhtudel. Bondora on kindlustuslepingus nii kindlustusvõtja kui ka kindlustatud isik.
2. Mida on Bondora kindlustanud?
Õnnetusjuhtum on Sinu äkiline ja ettenägematu töövõime kaotus või surm alljärgnevatel tingimustel:
✔️ Sinu isiku tahtest sõltumatu välismõju poolt põhjustatud ootamatu sündmus, mis tekitas Sinu tervisekahjustuse või surma.
✔️ Töövõime kaotuse või surma aluseks olev õnnetusjuhtum saabus kindlustuspoliisi kehtivuse ajal.
✔️Töövõime kaotuse kohta on väljastatud arsti poolt töövõimetusleht.
✔️Töövõimetus kestab enam kui 30 päeva.
Töökaotus on Sinu töösuhte lõppemine tööandja algatusel Sinust mittetulenevatel põhjustel alljärgnevatel tingimustel:
✔️Töösuhe on töö- või teenistuslepingu alusel tasustatud suhe, mida reguleerib töölepingu- või avaliku teenistuse seadus.
✔️Töösuhe on kestnud vähemalt 6 kuud enne kindlustuskaitse algust.
✔️Töösuhte lõpetamist käsitletakse töölepingu seaduse või avaliku teenistuse seaduse alusel koondamisena.
✔️Koondamise informatsioon või koondamise teavitus sai Sinule teatavaks kindlustuslepingu kehtivuse ajal.
2. Mida ei kindlustata?
Bondora finantsriski kindlustus ei kata:
❌Viiruseid, nakkushaiguse puhangut, epideemiat või pandeemiat, samuti nende tõkestamiseks kasutusele võetud meetmeid.
❌ Ravi, sh kirurgilisest ravist tulenenud tervisekahjustusi.
❌Vabatahtlikult manustatavatest tahketest ainetest või vedelikest põhjustatud mürgistusi.
❌Psüühilisi haiguseid ja seisundeid, HI-viirust või AIDSi, B- või C-hepatiiti.
❌Enesetapukatseid või enesetappe.
Kindlustuskaitset ei ole, kui õnnetus juhtub:
❌Õhusporti, alpinismi, kiir- ja sööstlaskumist, väljaspool radu mäesuusatamist, kärestikuparvesõitu, auto- ja motosporti, muud ekstreemsporti aga ka töötamist õhusõiduki meeskonna liikmena, kaitsejõududes suure riskiga ülesannete täitmist, aja- või tegevteenistuses või sõjalisel missioonil viibimist.
Ei hüvitata:
❌Töösuhte lõppemist Sinu algatusel või poolte kokkuleppel, usalduse kaotusel, vääritu või korruptiivse teo tõttu, katseajal, tähtajalise töösuhte lõppemisel või ajutise töö lõppemisel, vanadus- või töövõimetuspensionile jäämisel.
3. Millised on kindlustuskaitse piirangud?
Bondora finantsriski kindlustus ei hüvita näiteks kui:
❗Sa oled tahtlikult või raske hooletuse tõttu rikkunud vähemalt üht kindlustuslepingus sätestatud kohustust ja sellel rikkumisel on mõju kahju tekkimisele või suurusele või kahju ulatuse kindlakstegemisele.
❗Sa oled esitanud kahju asjaolude või kahju ulatuse kohta teadlikult valeandmeid.
❗Sa oled kahju tekitanud tahtlikult.
Oluline: Loetelu ei ole lõplik ja täpne välistuste ja piirangute kirjeldused on toodud kindlustustingimustes.
4. Kuidas kahjuhüvitamise protsessi alustada?
a. Teavita Bondorat niipea, kui sündmus (töökaotus või õnnetusjuhtum) on aset leidnud, läbi klienditugi@bondora.com
b. Esita kahju tõendavad dokumendid;
c. Anna kirjalik nõusolek andmete edastamiseks kindlustusandjale Elama Kindlustus AS ja kindlustusmaaklerile Cachet Insurance Broker OÜ.
Hüvitis makstakse Bondorale ja seda kasutatakse üksnes Sinu laenumaksete katmiseks. Kindlustuskaitse kehtib kogu Euroopa Liidus vastavalt Bondora kindlustuslepingule.
5. Kes on kindlustusandja?
Kindlustusleping on sõlmitud Bondora ja litsentseeritud kindlustusandja Elama Kindlustus AS vahel .
6. Kui kaua kindlustuskaitse kehtib (ehk „kindlustusperiood“)?
B Secure või B Secure+ teenusega seotud kindlustuskaitse kehtib kaksteist kuud alates teenuse esmakordsest aktiveerimisest. Seda perioodi nimetatakse kindlustusperioodiks. Kindlustuskaitse võib automaatselt pikeneda järgmiseks 12-kuuliseks perioodiks, kui kõik vajalikud tingimused – näiteks teenustasu jätkuv tasumine – on täidetud.
Ühel kindlustusperioodil saab Bondora hüvitist taotleda ainult ühe juhtumi eest.
Kindlustuskaitse võib lõppeda ka varem, kui Sinu B Secure või B Secure+ teenus lõppeb või kindlustusleping lõpetatakse selle tingimuste kohaselt.
Bondoral on kehtiv kindlustuskaitse alates 1.05.2025.
7. Lisateave: mis on Bondora kindlustus?