Mis on B Secure?
B Secure on Bondora laenuvõtjatele mõeldud lisateenus, mis aitab ootamatusteks valmis olla. Kui B Secure on aktiveeritud, saad valida ise endale sobiva maksekuupäeva, muuta laenu tähtaega või võtta isegi maksepuhkust! Sõltumata Sinu aktiivsete laenude hulgast saad B Secure teenusega kõik need lisamugavused kõigest 19,99 € eest kuus.
B Secure'i teenustasu
B Secure'i teenustasu on 19,99 € kuus, sõltumata aktiivsete laenude arvust või sellest, kas lisateenust kasutatakse või mitte.
- B Secure'i teenustasu lisandub Sinu laenu kuumaksele. Teenustasu võetakse automaatselt Sinu Bondora kontolt kord kuus laenu maksekuupäeval vastavalt maksegraafikule. Veendu, et Sinu Bondora kontol on piisavalt raha nii laenu kuumakse kui ka B Secure'i arve tasumiseks.
- Pärast B Secure'i teenuse aktiveerimist tasud esimese arve koos järgmise laenumaksega sõltumata sellest, kas muutsid maksegraafikut või mitte.
- B Secure kehtib kõigi olemasolevate ja tulevaste laenulepingute puhul ning lõpeb koos viimase laenulepinguga.
B Secure'i teenusega saad:
- võtta kuni 12 kuud põhiosa maksepuhkust (NB! Maksepuhkuse ajal tuleb siiski tasuda intressimakseid ja teenustasusid),
- muuta maksegraafiku pikkust 1–120 kuu ulatuses,
- muuta igakuist maksekuupäeva, valides mis tahes kuupäeva vahemikust 1–27.
- Saada maksekaitsekindlustust
PS! Sa ei pea kasutama kõiki võimalusi samal ajal. Kui Sa ühtki valikut ei tee, jäävad kehtima varasemad tingimused. Näiteks juhul, kui Sa uut maksepäeva ei vali, kasutatakse uues maksegraafikus varasemat maksepäeva.
B Secure'i kasutajaks kvalifitseerumine
B Secure'i teenusega saad küsida omale uue maksegraafiku järgmistel tingimustel:
- Kui Sul on ainult üks laenuleping, pead olema tasunud vähemalt ühe täissummas kuumakse vastavalt kehtivale maksegraafikule.
- Kui Sul on rohkem kui üks laen, võid kasutada B Secure'i alles pärast seda, kui oled tasunud vähemalt esimese uue laenulepingu kuumakse täissummas.
- Kui oled hiljuti kasutanud B Secure'i teenust maksegraafiku muutmiseks, saad kasutada teenust uuesti pärast seda, kui oled teinud täissummas vähemalt ühe kuumakse vastavalt uuele maksegraafikule.
- B Secure'i saab kasutada seni, kuni lepingut ei ole lõpetatud / laenu tagasimaksmisel ei ole tekkinud võlga.
Kui Sul on maksegraafiku muutmise ajal võlgasid (sh tasumata arveid), kantakse need uude maksegraafikusse. Seega võivad uue maksegraafiku kuumaksed olla suuremad, sest neile on liidetud ka Sinu laenuga seotud võlg. Palun arvesta, et tasumata arveid ei lisata maksegraafikusse ja need tuleb tasuda eraldi.
Kuidas B Secure'i teenust tühistada?B Secure'i teenuse tühistamiseks võta palun ühendust meie klienditoega, kasutades allolevat tagasisidevormi. B Secure'i viimane arve tuleb tasuda järgmise kuumaksega. B Secure muutub mitteaktiivseks 30 päeva pärast selle tühistamist.
Kuidas töötab maksekaitsekindlustus?
1. Mis on Bondora maksekaitsekindlustus, mis tuleb koos B Secure/ B Secure+ teenusega?
Maksekaitsekindlustus on B Secure / B Secure+ teenuse fuktsioon, mis võib aidata katta Sinu laenumakseid keerulistes elusituatsioonides, näiteks nagu koondamine või õnnetusest tingitud töövõimetus. Kui oled aktiveerinud B Secure / B Secure+ teenuse ja juhtum vastab kindlustustingimustes sätestatud tingimustele, võib Bondora kasutada oma kindlustuskaitset, et ajutiselt katta Sinu laenumakseid.
Oluline: Bondora on sõlminud kindlustuslepingu omaenda finantsriski kindlustamiseks eesmärgiga katta Bondora rahaline kahju olukorras, kus Klient ei täida oma laenulepingust tulenevaid kohustusi kindlustuslepingus sätestatud juhtudel. Bondora on kindlustuslepingus nii kindlustusvõtja kui ka kindlustatud isik.
2. Mida on Bondora kindlustanud?
Õnnetusjuhtum on Sinu äkiline ja ettenägematu töövõime kaotus või surm alljärgnevatel tingimustel:
✔️ Sinu isiku tahtest sõltumatu välismõju poolt põhjustatud ootamatu sündmus, mis tekitas Sinu tervisekahjustuse või surma.
✔️ Töövõime kaotuse või surma aluseks olev õnnetusjuhtum saabus kindlustuspoliisi kehtivuse ajal.
✔️Töövõime kaotuse kohta on väljastatud arsti poolt töövõimetusleht.
✔️Töövõimetus kestab enam kui 30 päeva.
Töökaotus on Sinu töösuhte lõppemine tööandja algatusel Sinust mittetulenevatel põhjustel alljärgnevatel tingimustel:
✔️Töösuhe on töö- või teenistuslepingu alusel tasustatud suhe, mida reguleerib töölepingu- või avaliku teenistuse seadus.
✔️Töösuhe on kestnud vähemalt 6 kuud enne kindlustuskaitse algust.
✔️Töösuhte lõpetamist käsitletakse töölepingu seaduse või avaliku teenistuse seaduse alusel koondamisena.
✔️Koondamise informatsioon või koondamise teavitus sai Sinule teatavaks kindlustuslepingu kehtivuse ajal.
2. Mida ei kindlustata?
Bondora finantsriski kindlustus ei kata:
❌Viiruseid, nakkushaiguse puhangut, epideemiat või pandeemiat, samuti nende tõkestamiseks kasutusele võetud meetmeid.
❌ Ravi, sh kirurgilisest ravist tulenenud tervisekahjustusi.
❌Vabatahtlikult manustatavatest tahketest ainetest või vedelikest põhjustatud mürgistusi.
❌Psüühilisi haiguseid ja seisundeid, HI-viirust või AIDSi, B- või C-hepatiiti.
❌Enesetapukatseid või enesetappe.
Kindlustuskaitset ei ole, kui õnnetus juhtub:
❌Õhusporti, alpinismi, kiir- ja sööstlaskumist, väljaspool radu mäesuusatamist, kärestikuparvesõitu, auto- ja motosporti, muud ekstreemsporti aga ka töötamist õhusõiduki meeskonna liikmena, kaitsejõududes suure riskiga ülesannete täitmist, aja- või tegevteenistuses või sõjalisel missioonil viibimist.
Ei hüvitata:
❌Töösuhte lõppemist Sinu algatusel või poolte kokkuleppel, usalduse kaotusel, vääritu või korruptiivse teo tõttu, katseajal, tähtajalise töösuhte lõppemisel või ajutise töö lõppemisel, vanadus- või töövõimetuspensionile jäämisel.
3. Millised on kindlustuskaitse piirangud?
Bondora finantsriski kindlustus ei hüvita näiteks kui:
❗Sa oled tahtlikult või raske hooletuse tõttu rikkunud vähemalt üht kindlustuslepingus sätestatud kohustust ja sellel rikkumisel on mõju kahju tekkimisele või suurusele või kahju ulatuse kindlakstegemisele.
❗Sa oled esitanud kahju asjaolude või kahju ulatuse kohta teadlikult valeandmeid.
❗Sa oled kahju tekitanud tahtlikult.
Oluline: Loetelu ei ole lõplik ja täpne välistuste ja piirangute kirjeldused on toodud kindlustustingimustes.
4. Kuidas kahjuhüvitamise protsessi alustada?
a. Teavita Bondorat niipea, kui sündmus (töökaotus või õnnetusjuhtum) on aset leidnud, läbi klienditugi@bondora.com
b. Esita kahju tõendavad dokumendid;
c. Anna kirjalik nõusolek andmete edastamiseks kindlustusandjale Elama Kindlustus AS ja kindlustusmaaklerile Cachet Insurance Broker OÜ.
Hüvitis makstakse Bondorale ja seda kasutatakse üksnes Sinu laenumaksete katmiseks. Kindlustuskaitse kehtib kogu Euroopa Liidus vastavalt Bondora kindlustuslepingule.
5. Kes on kindlustusandja?
Kindlustusleping on sõlmitud Bondora ja litsentseeritud kindlustusandja Elama Kindlustus AS vahel .
6. Kui kaua kindlustuskaitse kehtib (ehk „kindlustusperiood“)?
B Secure või B Secure+ teenusega seotud kindlustuskaitse kehtib kaksteist kuud alates teenuse esmakordsest aktiveerimisest. Seda perioodi nimetatakse kindlustusperioodiks. Kindlustuskaitse võib automaatselt pikeneda järgmiseks 12-kuuliseks perioodiks, kui kõik vajalikud tingimused – näiteks teenustasu jätkuv tasumine – on täidetud.
Ühel kindlustusperioodil saab Bondora hüvitist taotleda ainult ühe juhtumi eest.
Kindlustuskaitse võib lõppeda ka varem, kui Sinu B Secure või B Secure+ teenus lõppeb või kindlustusleping lõpetatakse selle tingimuste kohaselt.
Bondoral on kehtiv kindlustuskaitse alates 1.05.2025.
7. Lisateave: mis on Bondora kindlustus?